MystFriends Search Members Help CalendarForumregels
Welcome Guest .:: Log In :: Register ::. .:: Resend Validation Email  

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Entropia

Cleft

Advanced Member
Group Icon
Group: Admin
Member No.: 8

Posted: Oct 26 2008, 10:36 PM   Quote Post 

Ok thanks smile.gif

Ik zal me de komende tijd eens wat verder in gaan verdiepen en het spel een kans geven. Eens kijken of ik het wat vind of niet.
Ik denk wel dat het interessant kan zijn als je het erg vaak speelt (minimaal 4 uur per dag ofzo, of nog meer). Maar af en toe een uurtje of 30 minuten moet ook wel te doen zijn denk ik, al denk ik wel dat het dan wel heel erg snel verveelt, omdat je zo langzaam vordert. Zeker als je er geen geld instopt.
Voorlopig ga ik me eens bezig houden met dat sweat verzamelen en daar eens een hele berg van verzamelen smile.gif

_________________________________________________________________________________________

user posted image

De enige echte Koekebakker!

PM  Top

rednax

Advanced Member
Group Icon
Member No.: 3

Posted: Oct 27 2008, 08:33 AM   Quote Post 

QUOTE (Cleft @ Oct 26 2008, 11:36 PM)
Ok thanks smile.gif

Ik zal me de komende tijd eens wat verder in gaan verdiepen en het spel een kans geven. Eens kijken of ik het wat vind of niet.
Ik denk wel dat het interessant kan zijn als je het erg vaak speelt (minimaal 4 uur per dag ofzo, of nog meer). Maar af en toe een uurtje of 30 minuten moet ook wel te doen zijn denk ik, al denk ik wel dat het dan wel heel erg snel verveelt, omdat je zo langzaam vordert. Zeker als je er geen geld instopt.
Voorlopig ga ik me eens bezig houden met dat sweat verzamelen en daar eens een hele berg van verzamelen smile.gif

Goed plan om mee te beginnen.

Dit kan je het beste doen in het swamp camp. Dit is lekker dichtbij bij Port Atlantis.

Je kunt swamp camp vinden door NNE te rennen vanauit Port Atlantis. Zie je in je radar veel groene stipjes bij elkaar? Dan heb je het gevonden.

_________________________________________________________________________________________

KI: 35832

PMUsers Website  Top

Lizzy

Advanced Member
Group Icon
Member No.: 2

Posted: Oct 27 2008, 09:44 AM   Quote Post 

Ik heb het geprobeerd, maar tis niet echt mijn spel, op het ogenblik speel ik World of Warcraft. En dat bevalt me nog steeds erg goed. Speel wel op een private server maar okay, je mot al wat blush2.gif
Ik wacht met spanning op Guild Wars 2, geen idee wanneer die uit komt, maar dat zijn spellen die mij toch nog altijd meer liggen dan Entropia.

Bug

PM  Top

Cleft

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 27 2008, 02:15 PM   Quote Post 

Ik heb wat beginners video tutorials gevonden smile.gif

Je kan ze hier vinden als eerste post.

Ik heb alleen nog maar de eerste 2 gekeken. Maar vooral de 2de tutorial is erg handig. Daar in wordt uitgelegd hoe je sweat kan verzamelen en ook hoe je het kan verkopen.

user posted image

PM  Top

Cleft

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 27 2008, 04:20 PM   Quote Post 

Jeetje dat Sweat verzamelen duurt wel lang zeg.
Ik heb eindelijk net iets meer dan 500 Sweat, maar ik heb nog wel 20x zoveel nodig mellow.gif

Wat ik wel heel vervelend vind, is dat ik soms al gelijk aangevallen wordt door beesten die ik nog geen eens aangeraakt heb, als ik alleen nog maar kom aanlopen. Als ik bezig ben met Sweat verzamelen, kan ik het wel begrijpen dat die beesten op me af komen. Maar ik heb nog niks gedaan en ze komen al op me af... als of ik honing aan m'n kont heb hangen.
Hoe kan ik dan rustig beginnen met Sweat verzamelen?
Moet ik eerst weer helemaal terug lopen naar een turret zodat dat beest wordt neergeschoten.

Wel tof dat daar soms mensen staan die je zomaar healen yes.gif

user posted image

PM  Top

Theo

Advanced Member
Group Icon
Member No.: 6

Posted: Oct 27 2008, 10:55 PM   Quote Post 

and my name is...... whistling.gif ..........IkBenDerOok th_shades_pp.gif

user posted image

PMEmail Poster  Top

Cleft

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 28 2008, 04:16 PM   Quote Post 

Leuk smile.gif

Is er trouwens met Olie zoeken nog wat te verdienen? Of gaat dat net zo langzaam als Sweat verzamelen?

user posted image

PM  Top

rednax

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 28 2008, 05:47 PM   Quote Post 

Ik weet wel je er olie velden zijn, maar wat ik begrepen heb, liggen die in een pvp zone...

PMUsers Website  Top

rednax

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 28 2008, 05:48 PM   Quote Post 

QUOTE (Cleft @ Oct 27 2008, 05:20 PM)
Jeetje dat Sweat verzamelen duurt wel lang zeg.
Ik heb eindelijk net iets meer dan 500 Sweat, maar ik heb nog wel 20x zoveel nodig mellow.gif

Wat ik wel heel vervelend vind, is dat ik soms al gelijk aangevallen wordt door beesten die ik nog geen eens aangeraakt heb, als ik alleen nog maar kom aanlopen. Als ik bezig ben met Sweat verzamelen, kan ik het wel begrijpen dat die beesten op me af komen. Maar ik heb nog niks gedaan en ze komen al op me af... als of ik honing aan m'n kont heb hangen.
Hoe kan ik dan rustig beginnen met Sweat verzamelen?
Moet ik eerst weer helemaal terug lopen naar een turret zodat dat beest wordt neergeschoten.

Wel tof dat daar soms mensen staan die je zomaar healen yes.gif

Jep, sweaten gaat langzaam. Je kunt ongeveer 400 sweats per uur halen.
Hiervoor is ook nog een andere plaats. Ik wil je wel een keer proberen te brengen.

Sommige beesten zijn inderdaad behoorlijk agressief. Trouwens aangevallen worden, zeker in het begin, is helemaal niet verkeerd. Je skillt er van.

In swampcamp heb je daikiba's, berycled en combibo's.

Daikiba's vallen behoorlijk hard aan, maar blijven meestal niet zo lang aanvallen.
Combibo's blijven langer aanvallen, maar doen eigenlijk alleen in het begin wat met hun aanval.
Berycled's zijn vervelende kippen. Ze blijven je achterna zitten, totdat iemand anders hun aandacht trekt of jou dood krijgen.... biggrin.gif

PMUsers Website  Top

rednax

Advanced Member
Group Icon

Posted: Oct 28 2008, 05:56 PM   Quote Post 

Zaterdag avond wachten we jullie op in port atlantis.

We kunnen een aantal dingen gaan doen.

1) Naar swampcamp en daar sweat gatheren.
2) Een teleport run doen naar billy spaceship afterworld en camp Phoenix. en daar gaan swunten.

Optie 2 is erg leuker.
In het gebied waar we naar toe gaan zijn vooral snablesnots en sabakuma's. Deze zijn gemakkelijk te pakken.
We gaan dan eerst deze beesten sweaten en daarna neerschieten. Omdat jullie nog geen wapens hebben, nemen Dopje en ik het schieten voor onze rekening. De loot wordt dan willekeurig onderons verdeelt.

Zo'n swunt run duurt ongeveer 15 to 20 minuten. Aan het einde kan je je loot bekijken en eventueel inruilen voor PED's (entropia dollars!)

Dit kunnen we in principe een aantal keer herhalen.

Groetjes!!

PMUsers Website  Top

0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Script Execution time: 0.0830 ]   [ 11 queries used ]   [ GZIP Enabled ]

Suggesties en opmerkingen over MystFriends stellen wij zeer op prijs. U kunt dit op ons forum plaatsen maar natuurlijk ook mailen.

All Myst, Riven, D'ni, Uru images, text, sound and music © Cyan Worlds, Inc. All rights reserved Myst®, Riven®, D'ni® Uru®, respective Logos® Cyan Worlds, Inc. No part may be copied or reproduced without express, written permission of Cyan Worlds, Inc.